Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Умови повернення для товарів належної якості
Якщо вам потрібно обміняти чи повернути товар на інший, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів по пошті chamomileshop.ck@gmail.com чи по телефону +380 (93) 600-55-01 протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. 
Ми з радістю допоможемо вам повернути чи обміняти товар на інший, який вам більше підходить. Важливо знати, що товар повинен бути у відмінному стані та мати всі оригінальні етикетки та цілісну упаковку. 

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно до чинного законодавства, ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:

  1. замовлений вами товар підлягає поверненню та обміну;
  2. товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  3. товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
  4. збережено всі ярлики та заводське маркування;
  5. товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 р. щодо реалізації окремих положень закону України "Про захист прав споживачів", не підлягають поверненню:

  • дитячі підгузки;
  • предмети гігієни;
  • одяг для новонароджених;
  • товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльники тощо);
  • парфумерно-косметичні та товари в аерозольній упаковці;
  • постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
  • зубні щітки
  • та інше

З повним переліком таких товарів ви можете ознайомитись, перейшовши за посиланням.
Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідність замовлення.
Завжди перед відправкою в інше місто або кур'єром - весь товар перевіряється на цілісність упаковки і щільність кришки всіх рідин. Магазин «Ромашка» дозволяє повернення та заміну товарів, відправлених у різні міста України. При цьому, згідно з правилами, покупець повинен самостійно здійснити зворотне пересилання товару службою доставки, такою як "Нова Пошта". Для здійснення цієї процедури, покупець повинен спочатку зв'язатися з продавцем і обговорити деталі відправлення, включаючи ім'я одержувача вантажу (представника магазину). Якщо причиною повернення є неналежна якість товару, магазин «Ромашка» несе витрати на зворотне пересилання товару. 


Здійснити повернення можна:

  •  У відділенні «Нова Пошта»

1. Узгодьте реквізити для зворотнього відправлення за телефоном +380 (93) 600-55-01 або залишивши запит на e-mail chamomileshop.ck@gmail.com.
2. Упакуйте товар.
3. Оплатіть зворотне відправлення.
4. Повідомте номер декларації за телефоном +380 (93) 600-55-01 або на e-mail  chamomileshop.ck@gmail.com.
5. Отримайте повернення оплати протягом 14 днів, за умови збереження споживчих властивостей та товарного вигляду.

  • У пункті самовивозу м. Одеса, пров. Світлий 13а - за попередньою домовленістю.

Повернути чи обміняти рідкий товар (рідкі порошки, гелі) можна тільки, якщо придбаний товар покупець ще не забрав з пункту видачі Нової Пошти (тобто відмовився від товару після огляду в пункті видачі), але товар з певної причини не підійшов покупцеві. Якщо ж придбаний товар (окрім рідких товарів) був належної якості і покупець забрав його з пункту видачі Нової Пошти, але товар з певної причини не підійшов покупцеві протягом 14 днів з моменту отримання, то зворотне відправлення повинен оплатити покупець.